Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Saturday, November 24, 2012

Colours Of My Life 5 - Membebel :D

I am having a wonderfuuuuuuuuull life here. in my home lalalalalalala~ First time balik kerje terus balik umah dok diam2x… tak kuar ngn kawan-kawan.. Sebbnye dalam purse penuh ngn sarang labah-labah je. So, g kerje bawak bekal.. Hari2 makan kailan ikan masin ngn telur dadar.. Hari-hari makan telur macam nak muntah dah.

Bile balik rumah “ kakak tolong masak kan ikan kat dapur tu, mak sakit tangan”  hana “ok”

After a few minutes “ kakak jangan lupe kemas dapur , pagi2 tak de la mak nak terhegeh nak lap dapur, pastu tolong lipat kain kat ruang tamu tu “ hana “ ye ye ye “

Pukul 10 mlm “ kakak kain jangan lupe sidai kain, mak dah tekan button on kat machine tu” hana “ tudia habaq mai malam2 kena sidai kain, reason : besok pagi sebelum keje tak payah nak kemas2 umah dah.. malam semua mesti dah settle.  Dats y aku malas nak OT dah, kalau OT balik uma mesti penat.. Pastu aku tertidur, nanti pagi2 sian kat mak aku pulak kemas sorang2.. Adeq balik la cepat.. tolong mak ye.. huhuhu ~

After tolong2 semua aku nak o9 but… There’s no internet at home.  fb, blog ape bagai semua masuk longkang. kalau terupdate tu maknanya aku curik internet sebelah.. Hack je password dorang, kalau WEP boleh la nak hack.. Kalau WAP mampuih hang nak hack.. agak susah. Nanges nak tggu dapat password.. muehehehe. huargh.

Rumah ni sume pakai touch screen seronok diorg online. pakai nokia C2, tak macam haram jadah pulak aku nak tenung screen seciput tu. just, na buat kerja, tade tenet, sangat bangang rasa dia.

Too much thing to update. pictures bersepah dalam camera.. nanti la sekali selambak kita hupdate.

Tadi tenung lattop, terfikir pasal mase depan dan literally geleng kepala pastu sengih.. Adeq tengok je gelagat kakak die .. Dia ingat dok angau rupanye dok susah hati pikiaq na hidup mase depan.. macam2 doa aku dok berdoa.. fufufufufufuh… tatau la ape doa berterabur habis dalam hati, janji aku gagah la dalam hidup.. fiiuuuuu ~


Apepun hidup mesti diteruskan .. Budak ni memang suke buat muke itik :D
Thanks, Hannah Sytieh <3









2 comments:

© Hannah Sytieh | Design By MH