Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Saturday, November 9, 2013

Produk skincare terbaik - COLLAGEN PLUS VITAMIN E ;)

Hai, Assalammualaikum


Ramai yang tanye aku pakai produk ape untuk skincare. Meh aku jawab kat blog ni. Aku pakai set E-COLLAGEN.

Memang berkesan and sangat berkesan. Almost 3 months dah aku pakai. Sekarang aku baru nak buat review. Biar kite pakai dulu, baru boleh update kat blog ye dak.

Aku memang nak kulit yg glowing, takde cela.. Sebelum ni masalah aku kulit kering. Kulit aku tak lembap langsung. Asyik menggelupas je kerje.. Lagi2 kalau duduk dlm aircond. Memang tension memg malu la nak jumpe org. Sikit2 kena tacap muke. Sikit-sikit kena tacap muke. Gile tak tension. Muke kena cover ngn bedak je.

Now, tak perlu pun. Aku puas hati degn produk yg aku pakai even murah. Macam mane rupe bentuk set ni ? Macam dibawah ni la :


Sebelum ni aku pernah try produk-produk kat bawah ni :

Safi : Aku pakai untuk jadikan foundation je. Memang cantik bile apply kat muke. Tapi bile dah cuci. Muke same je. Tak de kesan ape2 pun.

AuraWhite : Konon-konon nye nak putih. Tapi tak jadik ape pun oi. Terbang duet waa..

Adha : Produk adha ni bagus memang bagus. Tapi sen aku tak berape cun nak beli tiap2 bulan. Pastu susah sgt care die. Dahla 1st time pakai menggelupas bukan main. Malu nak naik tren g kerje.

Huh, mcm2 hal aku ni kan. Kejap tukar produk ni, pastu pakai produk lain pulak. HUHU! Semua mcm tak berjaye je. 

Lastly, aku jumpe kak sepupu aku. Bile aku tengok skin die memang cantik, lawa je. Glowing je. Besih je kan muke die. Bile aku tanye die pakai produk ape. Dia jawab E-COLLAGEN. Huhu. Ape lagi order la. Memang berkesan. Puas hati. Suke. Semua ade lah. Muke aku makin glowing, berseri, tak kering langsung, and agak flawless. Ini hasil pakai cream E-Collagen :





Ok , Done Review pasal CPVE.. Akan review pasal bende lain pulak naaa... 


Tanx Reading,
HannahSytieh







4 comments:

  1. macam best jer..cantik kulit ie dah.singgh sini dan follow sini.Jemput ke blog hani ya.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum . akak still pakai produk ni ke ? sekarang kesannya camne ? still okey Dan lawa ke ? deqsha baru nak try pakai sebab tuh research duluu Assalamualaikum . akak still pakai produk ni ke ? sekarang kesannya camne ? still okey Dan lawa ke ? deqsha baru nak try pakai sebab tuh research duluu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum . akak still pakai produk ni ke ? sekarang kesannya camne ? still okey Dan lawa ke ? deqsha baru nak try pakai sebab tuh research duluu

    ReplyDelete
  4. Bagus eh? Baru beli.......tp ada kata takbagus lah apalah haih risau juga

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH