Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Monday, March 31, 2014

Bestnye Consume Royal Slim Lishuo Magic .


Hi Assalammualaikum






I dengar2 u’olss ade artis yg turun berat badan dengan mudah makan Royal Slim Lishuo Magic. Huh.. Tergugat iman I u’olss. Rase mcm nak try jugak..

Mesti korang pelik kan kenape aku sibuk2 nak turunkan berat badan berat badan. Bukan ape. Dulu berat aku 50kg je. Sekarang apehal naik berkilo kilo even takdela nmpk gemuk sgt kan. Tpi bile timbang tu kan. Mak aihh.. Org yg dah kawen pun kalah ngn I taw.

Biasenye rate2 aku tgok berat org lain 45kg – 50kg. Apesal aku more than 50 kg ? Huh..

Hari2 aku sedapkan hati “ni berat tulang ni, tulang aku berat” HAHA! Salahkan tulang pulak dah minah ni. Haha, so aku pun nak try …

Tapi sebelum aku bagi tau testimony aku. Meh bace ni dulu ok :

Kelebihan Royal Slim Lishuo Magic :

~ Menjadi kenyang selama 8 jam
~ Menjadikan waktu makan lebih teratur
~ Sesuai utk yg mempunyai masalah berat badan yg serious kerana kesan yg cepat
~ Membuang toxin dlm badan
~ Mencantikkan struktur kulit
~ Memperbaiki hormon
~ Mengecutkan jerawat
~ Memudarkan jeragat
~ Memutihkan kulit
~ Mengandungi collagen
~ Boleh diambil oleh pengidap kencing manis & darah tinggi
~ Sesuai utk lelaki & wanita
~ KKM approval

1 kotak ada 20 sachet. Sehari minum 1 sachet. Perasa epal hijau. Sedap & berkesan..

TIPS PENGAMBILAN:

Minum 1 sachet dua jam sebelum sarapan. Di bancuh dgn 200ML air masak @ air sejuk. Jangan gunakan air panas. Habiskan lebih 4 Liter air masak pada hari tersebut. Hindari air dan makanan manis. Minuman berais, bikarbonat dan juga makanan berkarbohidrat tinggi untuk kesan penurunan yg lebih cepat. Hindari caffeine kerana produk ada anti-aging.

Kenapa Rasa Lapar dan asyik rasa nak makan je ketika mengamalkan Royal Slim Lishuo Magic? (aku memang kene bab ni for de 1st week)

Ada sesetengah pegguna RSLM akan mengalami situasi dimana ketika mengambil produk RSLM, mereka akan sering merasa lapar dan rasa ingin makan.

Hal ini adalah disebabkan PEMBAKARAN LEMAK sedang berlaku pada badan anda. Produk RSLM ini juga meningkatkan kadar metabolisme yang menjadi punca kepada pembakaran lemak selepas anda makan. Dengan itu, jangan risau ye.Situasi yang berlaku ini normal dan bukannya kesan sampingan yang merbahaya,tapi situasi ini adalah situasi normal ketika pembakaran lemak berlaku.

Situasi ini hanya akan berlaku pada minggu pertama sahaja. Selepas minggu kedua atau ketiga selepas mengamalkan RSLM secara konsisten, anda akan rasa cepat kenyang.




Cara Mengatasi rasa lapar dan makan berlebihan

Di sini saya berikan tips kepada anda cara mengatasi anda sentiasa rasa lapar dan makan berlebihan.

1 – Minum air yang banyak ketika makan.

2 – Makan berkali-kali,tapi pastikan kuantiti makanan yang anda makan adalah sedikit.

3 – Pastikan air masak/air mineral sentiasa berada disisi anda. Jadi,apabila anda merasa lapar, minum air bagi mengurangkan rasa lapar.

4 – Sekiranya anda rasa lapar dan rasa macam nak kunyah sesuatu, makanlah buah epal hijau


SOALAN LAZIM ROYAL SLIM LISHUO MAGIC :


Ibu menyusu boleh ambil Royal Slim Lishuo Magic tak?
Boleh

Boleh ke ambil Royal Slim Lishuo Magic kalau ada ambil supplement lain?
Sebaiknya jarakkan pengambilan supplement lain dalam 8 jam.

Saya ada darah tinggi, boleh ke ambil Royal Slim ni?
Untuk pesakit darah tinggi yang tidak kronik boleh mengambilnya.

Apa bahan utama Royal Slim Lishuo Magic?
Ekstrak Epal dan beberapa lagi herba lain.

Royal Slim Lishuo Magic ada KKM dan HALAL tak?
Royal Slim Lishuo Magic mempunyai KKM iaitu NOT130502116K dan disahkan HALAL oleh JAKIM

Berapa lama baru nampak kesan?
 Seawal 10 hari pengambilan Royal Slim Lishuo Magic.

Royal Slim Lishuo Magic ni betul-betul ke berkesan?
Terbukti 99% yang mengamalkan produk ini telah berjaya dengan 3x kuasa membakar lemak.

Ada side effect tak bila ambil Royal Slim ni?
Takde cibir birit, sakit perut, cuma berpeluh sahaja.

Macam mana nak minum?
Ambil sebelum bersenam / sebelum makan sehari sekali. Nak cepat 2x sehari.

1 box Royal Slim Lishuo boleh tahan berapa lama?
1box = 20 sachet. 20 sachet = 20 hari.


Harga pasaran (MEMANG SUDAH DITETAPKAN)


1 kotak =RM110 sem,RM115ss

2 kotak =RM200 sem,RM205ss

Setiap Pembelian PERCUMA SHAKER dan PERCUMA POS.


Testimoni aku :

  1. For the first week : Lapar aku menjadi-jadi. Tahap gaban punye. HAHA.. tapi untuk seminggu je ok.
  2. Tiap2 hari membuang . Die takdela rase sakit perut tahap nak gile tu. Tapi die membuatkan kite nye “membuang” tu lancar tiap2 hari. Yang ni bagus … Sehari sekali membuang memg bagus untuk badan kite..
  3. Metabolisme aku meningkat .
  4. Berat aku dah same macam 2 tahun lepas sekarang. Turun 3 kilos…. Alhamdullillah. Untuk 3 weeks.. Kene turunkan lagi 5 kilos. HUH. Jenuh..
  5. Lagi satu sebab ape aku suke ? Sebab die ade collagen yang boleh cantikkan kulit kite. Tak kire la kulit muke ke kulit apeke. Janji cantik. Sambil nak kurus sambil cantik. Gitteeeww… Huhu..  


Ok la.. 5 point je dari aku kali ni… Nanti kite sambung lagi… Selamat mencube  korang … Kalau ade product2 yang bagus lagi, will recommend here .. Tapi tak semua orang same… Just mencube and tawakkal je J




Thanks Reading, Hannah Sytieh








1 comment:

  1. Hannah, I nak 1 kotak
    Macam mana nak order. Pls whatsapp me at 0124649842. Thank you.

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH