Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Wednesday, August 13, 2014

Raya Pertama 2014.. # familyrayahm


Hi, Assalammualaikum



Dah raye keberape baru nak hupdate blog. Hamboi hamboi … Kene update jugak. Lagi2 ootd mase raya.. #OOTDRAYAHANA .. Curlass ko jemah ade hashtag.

1st raya satu family kale oren.. Kain semester rm4 je beli kat Nagoya time dorang clearance stok. Lame da beli. Setahun yang lepas. Huhu.. Beli sekali bermeter-meter. Time raya tggl nak jahit je.. Tampal lace. Settle..

Tapi raye kali ni paling berjimat. Tudung dr instagram sendiri : Dfashionig .. 

Baju lame da hantar jahit and da pun byr.. Bnyak lg yg xpakai. So, tak pyh beli. Kasut pun berlambak. Fuhh! Memang dapat berjimat la nampaknya.

Alhamdulillah dgn sambutan raya kali ni. Meriah. Gambar selfie pun boleh tahan banyak. Huhu~

Even sibuk2 prepare laksa, lontong semua.. Tp bergmbr tu wajib walaupun selebet lebet.

Tak wish lagi kat sini kan. Hannah nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin, kalau ade salah dan silap. Terkecik hati ke, yg Hannah tak sedar, maafkan ye. Salam kosong2 deh J











Gmbar family ni ambik pukul 8mlm hoi. berlengas da badan2. Ni gara2 umar dtg lmbt la ni, jnji pagi2 nak dth ambik gambar family. Grr.. Tak pasal2 pagi raya bergadoh. Hangin je satu badan. Mintak maaf pun tak. Huihuihui! Ni gado2 ni gare2 setan da kuar pnjra la ni. haha!

Set baju family, tempah sendiri tahun ni. Tudung from dfashionig.
Rajin2 singgah la instagram dfashionig k. 



Raya pertama memang ramai tetamu, laksa lauk2 semua licin. Alhamdulillah.. 

Alhamdulillah mase bernafas utk sambutan raya tahun ni, syukur syukur.
Jgn cakap kenapa aku nampak gemok dalam semua gmbr ni, aku pelangkung kang. Kuikuikui~






Umar memang jadi rebutan budak2.. Semua budak kalau boleh nak kerumun kat dia.



Geng budak foyo. Haha~ Dalam rumah pakai rayban pehal dik.. Padahal aku yg pakse dorang pakai rayban masing2. #pembulitegar


Raya tahun ni last kami single, harap2 urusan kami nanti dipermudahkan. Doakan kite orang tau. Behhe :D .. Tadi pagi raya gado, tak silap aku time ni pun aku tak mintak maaf lagi. HAHA! kalau mcm ni sampai kawen, buat dose je kau ana. haha~

Lagi satu jgn tanye knp aku rendah. Ketinggian aku normal, die yg tinggi. Haha!

Time kawen kang aku pakai kasut 8"inch tau. Nak cover ketinggian. HUHU~

So raya korang lagi best dari aku ke apa? kalau best, Alhamdulilah... Selamat Hari Raya untuk semua readers Hannah Sytieh.. 


Nanti kita sambung raya kedua ketiga and so on K. haha, bai~


Happy Reading, toodles

XOXO, Hannah Sytieh






2 comments:

© Hannah Sytieh | Design By MH