Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Saturday, April 6, 2013

VIRGIN COCONUT OIL - Softgel


Hai, just nak share bout satu supplement . Aku memg kuat amik supplement sbb aku ni jenis pemalas nak jage kulit sikit. Malas nak g cuci muke malas nak pakai ntah2 ape jadah kat muke ni. Kecuali bile nak kuar memg aku tepek bedak like Pixy or Miami powder. Pastu bile da pakai malas nak cuci.. Ha… Itu memg contoh yg tak baik.. Dats y aku amik VCO + Blackmores + Cocoa Collagen . Bout Cocoa Collagen wil update later. Dulu aku pelik kawan2 aku amik supplement.. Sekarang ni aku yg gile supplement.. Sebb mudah.. Just telan then enough..

Mesti ramai yg dah tau pasal produk ni.. Cer google.. Bersepah berlambak-lambak pasal supplement ni.. Product ape? ape lagi, mcm tajuk kat ats ni la. Catalyst product… If nk tau more bout product ni. Just google okieh..

Product catalyst ni ade mcm2 sekarang.. Tapi yg aku tau 3 benda je . Catalyst Virgin Coconut oil & VCO Collagen. Catalyst VCO ni terbahagi pada dua : bentuk cecair and bentuk softgel . Klau sape2 nak try aku suggestkan yg bentuk softgel.. Takut if korunk amik yg bentuk liquid tak lalu nak makan plk J . Aku just ambil Catalyst Virgin Coconut Oil (VCO) dalam bentuk softgel je. Bentuk die mcm gambar dalam bawah ni :


Ni testimony diri sendiri eh :

Say no to pimple : Aku ni pemalas tahap gaban nak cuci muke or mandy kalau balik kerje lambat.. sbb mak aku bising if mandy malam. Tapi mak aku bising suruh jgn mandy je bukan tak bagi aku g cuci muke bersih2 sbelum tido.. Even aku malas nak cuci muke tapi jerawat susah nak naik J

No minyak-minyak : Dulu kat peneng masalah kulit kering. Balik KL tak risau kulit kering pun sbb cuace agak berbeza between peneng and KL. Tapi masalah lain plk.. Minyak terlebih2, naik berkilat muke aku u’allss… Sampai tahap bff lapkan minyak kat muke.. Muke berminyak ni cantik if korunk makeup and kulit kuarkn minyak die sendiri.. Kite nye makeup akn nampk lawa.. Tapi kalau da terlebih minyak plk, boleh goreng ikan dah tu.. bhahaha..

But after aku amalkan VCO ni, kulit da tak berminyak sgt dah.. Haha, suke.. Aku ni dahla malas nak men lap2 ni.. yg MALAS MALAS tu sile bg kat aku ye. Sebab aku ni memg pemalas..

No to kelemumur : Ha, disebabkan hari2 pakai tudung.. Kadang2 dr pagi sampai ke malam.. Memang pale aku akan tumbuh kelemumur.. Buahaha… (kelemumur tumbuh kat pale aku mcm buah) .. tapi after amalkan VCO aku nye kulit pale da kurang kelemumur OR takde pun kelemumur.. Best ok best.. memg bebas gile kulit pale aku skrg ni J

Aku rase tu je yg aku dapat rasekan sekarang.. Yang lain2 aku kena tggu la, pape perubahan yg baik .. Sebb nak cantik or sihat mcm2 ni ni bukan sekelip mate eh.. Bukan korunk pakai sekarang , besok  korunk dah cantik.. Itu semua memg tipu.. Hoho..

Nak tanye lebih detail ? Tapi message / wassap / email la dulu :)

Wassap / message :
012-9539806

or email kpd kami :
dfashionig@yahoo.com.my

Ok la, sampai disini je aku update blog... I'll update more after that. Tanx be my friend.. Now already 223 follower.. Tanx follow me ;) even tak ramai tapi bermakne bagi aku.. Aku berblog hanye untuk kepuasan diri sendiri and suke-suke je. Bile tua nanti boleh bace balik post2 time mude2 kan. Haha.. Walawehh ayat aku,  macam  jiwang karat :) 

Tanx again friend,
XOXO, Hannah Sytieh








3 comments:

  1. ok ek produk ni? byk dgr promote sana-sini psl produk ni
    tp tau je la, kte ni pemalas skit, susah nk konsisten..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha a.. betul2x.. samela kite... susah nak konsisten.. but i think dis one better... belikan untuk bbf jugak then tengok die makin ok.. skin die dah tak 2 tone .. :)

      Delete
  2. 3 Studies SHOW Why Coconut Oil Kills Waist Fat.

    This means that you literally burn fat by eating Coconut Fat (including coconut milk, coconut cream and coconut oil).

    These 3 researches from big medical magazines are sure to turn the conventional nutrition world around!

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH