Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Wednesday, September 17, 2014

Rezeki dari nuffnang.. Thank you nuffnang :D



Hi, Assalammualaikum




Terima kasih nuffnang sebab tahun ni banyak rezeki yg saya dapat sejak join nuffnang.. CPUV tak henti2.. Syukur Alhamdulillah… Nak tau ape rahsia ? Rahsia die jgn pernah jemu update blog.. Always update and keep positive…


2014 memang awesome, thanks nuffnang :)


So, blogger2 baru kalau nak pasang iklan sila la pilih syarikat pengiklanan dr nuffnang. Sebab banyak kelebihan yg kite akan dapat.


Contoh die :
  1. Blogger yg traffic sikit ada peluang untuk mendapat BE.. Boleh generate income.. Kalau nak selalu dapat BE or CPUV rajin2 la update blog or hntr email kat nuffnang ye (HEHE)
  2. Iklan yg dia org pasang cantik and variety. Tak berterabur sane sini ok.. And tak menyusahkan blogger or para pembaca (xsemak)
  3. Mereka dekat dengan blogger ( contoh, pihak nuffnang always buat event or outdoor activity, aku tak pernah join mane2 lagi event.. tapi selalu tgok my best friend join event nuffnang MEK ONIE )
  4. Helpdesk  sgt friendly .. Always akn balas email kite. Een lambat balas pun tapi still balas ok .. Tnya je apa saje berkenaan blog, dia org pasti jawab.


Buat blog jgn semata-mata nak income ok. Biar ikhlas.. Cerita menarik.. and selalu update.. Jangan high expectatuions sangat. Nanti kalau tak dapat kecewa plk.


Aku buat blog ni untuk diary aku and having fun.. and bg aku income ni extra bonus.. Best sebab kita cerita2 pasal daily life pun dapat income. Seronok ok… InshaAllah akan aku kumpul lagi duet nuffnang ni utk pergi travel. Caiyyok2 hana..


Thanks pembaca blog hannah sytieh.. Selalu visit per day melebihi 1000.. Thanks, sayang korang ketat2 tau.. 


Nnti aku update cerita pasal nuffang reply email aku k.. Thanks nuffnang..


Toodles… 
SEE YOU ON MY NEXT POST.


Xoxo, Hannah Sytieh







3 comments:

  1. saya pun sayang nuffnang bulan ni..banyak CPUV masuk :)

    ReplyDelete
  2. Fana pun banyak dapat CPUV dari Nuffnang tahun ni. Murah hati betul Nuffnang ni tau. hehehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum hana.. alhamdullilah rezeki awak. sheila pun dapat even skrg kurang update blog tapi itulah penguat semangat terus update blog... heeee blogging kena ikhlas. sheila da 3 tahun blogging baru buat akaun nuffnang ni. hahaha

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH