Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Wednesday, September 9, 2015

Minah Sentap


Hi Assalammualaikum




Sentap . Haha. Akhir2 ni bile husband kol mesti die ungkit yg aku busy selalu, aku selalu tak sempat layan die kat rumah.. hewhewhew. Boleh pulak even kol kat public kkb tu pun nak ungkit bende alah ni. Bukan selalu pun kol. Hewhewhew. Tapi sempat nak mengungkit. Bila balik rumah mak mertua. Mak ckp... umar cakap hana selalu busy kat rumah... phewwww.. abg ni pun kan..


Even sabtu ahad pun busy tau. Even tak kerja. Tapi still ade je benda kena buat. Layan customer, packing barang, cek stock. Ambik gambar tudung terbaru. Penatt. Kadang2 customer mintak quotation pun boleh berjam baru aku balas. Kalau dok umah ni ade kerja tambahan sikit.. kalau tak ade yang ngamuk. Like kena mop rumah, vaccum, lipat kain, masak, kms bilik. Sure la seminggu bilik aku bersepah sebab kabut nak pergi kerja kabut nak packing brg customer. Semua kabut. Ade yg macam tak paham... ek e lehh, ape minah ni busy sgttt... huhu


Ade akk office ni da try buat business mcm aku. Then die cakap ape tau... HA A LA HANA, MMG PENAT GILA.... haiyyyooo.. tau pun.


Memang la penat. Mase tu kena manage betul2... kalau ade anak nnti lagi la kan.. my plan tahun depan resign, nak ikut husband plus nak buat anak.. hahahah. Plan tu penting, kalau xkerja ade la mase sikit kan. Kalau ade anak pun senang nanti. Jaga sendiri... harap plan ni menjadi . tak sbr sgt. Tahun depan pun dah nk dekat kan. Tapi the problem now aku tak bg tau manager aku lg. Tak sampai hati la nak bg tau. Hahahaha. Sebab my manager baik sgt.. phewww.. tapi demi keluarga... akn ku gagahi jua noksssss..




Tapi sakit pulak hati kite abg ni dok mengungkit.. mcm da berdose plk aku die cakap mcm tu khennn. Huhu.. sabar abg sabar ... tu je la kot nak bebel. Sentapppp . sentap ngn abg ... huh!


Note : smlm baru cakap rindu harini dah sentap ko noks... (THROWBACK GAMBAR2 LAMA)


Regards,
Dari minah sentap





1 comment:

  1. hehehe..semoga dimurahkan rezeki utk timang anak cpt2 :)

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH