Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Saturday, March 30, 2013

I JUST LOVE SHOPPING

Hi Blog, Long time no see… Bussyyy sgt okieh. Haha .. Ce tgok gambar kat atas tu, aku just capture from instagram aku je sbb aku malas nak copy gambr dari hp ke lattop.. Malas tahap gaban . Cube kau cakap hana bile kau rajin? haha, hurrmm =.=’ . Aku tak tau nak update ape. Aku hentam sajelah pape pun.. Janji takla berhabuk sgt blog aku ni an.. Perasan tak blog aku dah berwajah baru, even not fully done.. Under maintenance lagi.. Xde mase nak buat lagi certain things. Amik mase skit kot. Takpela .. 

But Tanx for adeq Nabila Medan coz sudi decorate blog aku. “Tepuk-tepuk tgn okieh” yeaahhh… Ni blog die http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/. Silekanlah untuk menerjah beliau J


Hah, nampak tak ape bende kat ats tu. Now nak update sikit pasal sikap boros aku ni.. Kerana fashion adalah kecintaanku (even aku takdela up-to-date sgt, not so in trend, tapi aku pakai apa yg aku rase cantik kat mate aku n selesa, bukan nak cantik kat depan mate korunk eh, soorryyy) so aku dgn suka hati nye bershopping sakan sampai tak tau kat pocket ni sebenarnye ade bape sen. haha, bulan ni belanje aku tggl bape ratus je babe.. haha. Padan muke kau hana.

Tapi ni adelah salah satu treatment aku sebab hari hari kerje. Kerje kerje.. Nak g travel.. Tkde mase lagi. So, aku boleh hilangkan stress kerje dengan bershopping . Lols.. But serious.. Aku suke shopping !!

I just love the masculine element in fashion. Ianye nampak sangat cool okiehssss. Tapi aku tak de banyk baju pun untuk itu. Aha ! Tapi satu hari nanti aku akan bershopping untuk gaye itu. Bhahaha! Bad attde .. Lolsss =.=' .


Nampak tak ape kat belakang aku tu ? Tu la yg aku grab harini... Keta baru aku. Haha.. Perasan !

Ok la, tanx for reading frends :)
Xoxo, Hannah Sytieh


5 comments:

  1. perghh..nanti boleh la pinjam keta ek hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA, boleh saje.. pinjam la .. janji jgn lupe pulangkan balik. haha!

      Delete

© Hannah Sytieh | Design By MH