Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Saturday, October 25, 2014

Khtarhana Wedding - White Studio for Pre-Wedding


Hi Assalammualaikum





Shoot White Studio for Pre-Wedding and dfashionig End chiffon curve. Sebenarnya nak buat banyak pre-wedding photoshoot. Tapi tak de masa. So, ade yang ni je la shoot kita orang. Aku jenis kaki gambar. Tapi my man bukan jenis mcm tu sangat. Dia suka tu suka. Tapi tak sesuka aku yg gila-gila suka2. Haha~ Paham tak ayat aku tu..


Orang cakap pre wedding ni jangan nak over sangat hire photag beribu riban. Huhu~ Sebab kang nanti membazir je. Rase2 betul tak statement ni ? Sebab kita just nak pakai gambar satu dua keping gambar je. Untuk bunting dan  kad kahwin shj. Selebihnya kita simpan buat kenangan. Kenapa bayar lebih untuk sesuatu yang tidak perlu kita bayar mahal bagi tujuan yang sama tapi, sudah cukup untuk memenuhi impian kita bergambar pre-wedding sebelum berkahwin.


Aku rasa betul kata2 ni. Aku buat photoshoot ni dekat white studio Puncak Alam. Memang murah and berbaloi k. Abang ni pun sporting and dia akan ajar kita cara-cara shoot kalau kita kaku mcm kayu kat situ. Haha~












Price pun tak mahal mana. Aku rasa aku shoot sejam dalam RM60 ke RM70 Macam tu je.. Time ni ada discount tak silap. Tapi kalau bukan discount pun memang murah okieh. Tak perlu nak mahal2 padahal semua benda kita boleh berjimat kan. Tapi kalau anda mampu tak kisah pun. Sebab anda mampu. Hiks J


White Studio for Pre-Wedding . Nak murah tapi hasil berbaloi boleh la try contact mereka. Details seperti dibawah :


LENSOFOBIA.Com : The Image Maker Company

Alamat : No 25, Pusat Perdagangan Alam Jaya, Jln PPAJ 2/4
42300 Puncak Alam
Phone   : 014 339 6939 / 017-375 3969
Email    : lensofobia@gmail.com




Psst : Abang ni pun selalu shoot event2 artis. Tak lupa juga dia la official photographer aku untuk Solemnization and Reception. Details harga ? Nanti aku update lagi sekali k.

Berminat? Jangan lupa mention blog : Hannah Sytieh.. Ting :)
    
Love, SEE YOU IN MY NEXT POST!
Hannah Sytieh, Muuaaahhhhx! 






4 comments:

  1. Replies
    1. ha a.. cantikkk. tak menyesal la even murah .. hikss

      Delete
  2. Cantik ! Kita punya pre wedding pun FOC sebab amek sekali dengan pakej nikah + sanding. Hahahaha. Nak pergi yang bayor , sayang duit. :P

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum hana, lawa dan murah gila ni.. bagus2, jimat ongkos. hiiihiiii

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH