Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Friday, March 27, 2015

Butik The_Cataloque, Shah Alam.



Assalammualaikum




Hi, siapa yang tak suka beli online and suka tengok barang depan mata and belek2 dulu sebelum beli. Boleh try pergi The Cataloque. Ada macam2 tau... From top to toe.. eh eh eh.. Bukan barang perempuan je ada. Untuk lelaki pun ada same tau ..






Jubah perempuan? Jubah lelaki? Semua ada. Baju kurung kanak2 puan ada darling


Tak percaya? Jum layan gambar kat bawah ni :






Koleksi #abayasongket oleh @cahayatasneem punyai 5 warna yang sangat ohsem dan semua boleh di dapati di @the_cataloque . Semuanya pada harga RM120 . Design Abaya Songket daripada @cahayatasneem ni sememangnya trending yang tengah hot pada waktu ini, gabungan motif songket pada detailing jubah tersangatlah ohsem. Pilihan warna warna yang ada di @the_cataloque semuanya tersangatlah menarik ! Boleh lah singgah tengok sendiri kalau tak percaya , the cataloque buka sehingga jam 7petang setiap hari  .





Selain dari pakaian yang sudah tentu ohsem ohsem, butik @the_cataloque pun dah start membawa masuk makanan kesihatan yg extra popular
iaitu #toujoursadvanced . Bagi sesiapa yang ingin mendapatkannya boleh la datang weekend ni ! Dibawakan khas oleh @mah_storegallery .




Mummy's Bake dah ada .  Soft Brownies Cookies! Bila rasa sekeping , rasa macam nak beli semua sekali .



Di @the_cataloque terdapat banyak produk daripada Gzee Skincare, bagi yang pernah dengar tu mesti tahu yang Gzee Skincare hanya menawarkan produk yg terbaik dan yg penting ianya organik, antara produk yang ada ialah :


• Brightening Soap .
• Anti Acne-oily Soap .
• Milk Soap .



Buka dari jam 10pagi hinggalah jam 7petang. Jemput lah singgah ke the_cataloque sebab banyak barang barang yang baru masuk stok .

Lokasi  :
No 7, Jalan Opera J U2/J, 
Taman TTDI Jaya, Shah Alam .


Boleh tengok sini ok : https://instagram.com/the_cataloque/




Jangan lupa datang ye orang2 shah alam... And jangan lupa beli Crepe Amani Shawl dari @Vrhijab instagram.. Selain crepe, kami letak cotton printed and Chiffon wide Shawl jugak... Harga of course la murah... rm 20 sahaja tau. Boleh tengok sini ok : https://instagram.com/the_cataloque/ order online tengok sini https://instagram.com/vrhijab_/


- Wide Shawl borong
- Wide shawl murah
-Wide Shawl Terkini
- Vendor butik
- Butik Shah Alam
- Chiffon Wide Shawl
- Butik online





Love, see you in my next post, Hannah Sytieh









2 comments:

  1. Wah cam best je abaya songket tu. Ehem !

    ReplyDelete
  2. sya berminat nak jadi vendor...ada space lagi ke +60104641424

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH