Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Wednesday, October 24, 2012

Wishlist :)


Dunia

Pelik dengan dunia sekarang. Macam-macam ade. Kadang-kadang tak terfikir dengan akal pun ade.

Semua ni hanye pementasan dunia kan. Bile-bile mase akan musnah. Hilang dan hilang ditelan bumi .

Masing-masing punye cerita. Cerita hati, cerita pasal kenangan, cerita pasal kawan-kawan, cerita sedih, cerita gembira.

Kalau nak diikutkan semua cerita tak akan habes.

Minggu ni betul-betul tak ade mud untuk semua bende. Tak kesah la ape sekalipun. Semua xde.
Sakit, pening, meracau, meraban, mencarut, semua ade . Haha, dah macam orang sakit jiwe..

Tinggal nak masuk dalam Tanjung Rambutan je. ( ok, tipu )

ok, done membebel.

Untuk mendapatkan mud balik aku kena buat wishlist yang aku idam-idamkan. Baru semangat nak hidup (ok, mengade)

Hana Wishlist :

DSLR

Quran Rainbow

Samsung Galaxy

One set bedroom

Travel around the world

Lattop  ( Done )

Myvi     ( Done )



Ok, sekian.. Psstt … Tadi aku goreng ikan keli, ade kat dapur.. Rentung, tak jadi.. Sibuk facebooking . Poking poking liking liking tagging tagging flirting flirting tengkorak ang. .. Sightt ^_^

2 comments:

  1. good luck with your wish girl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dear .. u too, hope ur all ur wish menjadi kenyataan :)

      Delete

© Hannah Sytieh | Design By MH