Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Sunday, February 10, 2013

MELAKA PART 6 - Berjalan jalan :D


Assalammualaikum

Kali ni memang gmbau aku je kat Melaka. Sile muntah hijau kalau anda sedang membuka blog aku sekarang. Haha.. Balik dari kenduri kawen je laju laju g carik petronas and tukar baju and terus jalan jalan kat Jonker Walk, St paul and dataran pahlawan. Dalam camera tu memg gambau aku je la yg banyak nye pown. (hehe).

Ni kali ke-2 aku datang ke Melaka ok.. Next time aku g tempat lain plk la ye. Teringin p kuantan plk. Tapi Kuantan ade ape ye ? G Cameron la, dah lame tak g sane.. Boleh amik gambau ngan Ceq Strawberry.. Pengalaman g sini best jugak la.. Terase mcm pelacong dari INDONESIA .. hahaha.. Jalan sane jalan sini, sikit sikit bergambau. PERAK BAQ ANG . Tapi Melaka is the best one…. Sile lah dtg sini… Semua makanan and barang kat sini murah murah je. Biasanya tempat yang banyak tourist pergi ni, dia suka bantai harga. Tapi Melaka tidak. Kagum dengan pembangunan Melaka and tempat tempat die. Canteq sangat okieh.

Ok la, time to upload. Jangan muntah hijau or kuning plk ye.. HAHAHA!






Kat Melaka ni agak panas bahang2 jugak tau. Sampai susah nak bukak mate. Tu pasal dok pakai Ray ban je.. Haha~ Bukan nak poyo okieh. Padahal INI SEMUA POYO (buat2 macam suare Johan). Hehe :) Ok la, Tanx singgah kawan kawan J

Melaka 2013
XOXO, Hannah Sytieh






No comments:

Post a Comment

© Hannah Sytieh | Design By MH