Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Wednesday, November 13, 2013

SET COLLAGEN PLUS VIT E YANG MEMBANTU KULIT ANDA LEBIH SEGAR, LEBIH CERAH & LEBIH SIHAT

Hai, Assalammualaikum


Hi, harini nak update lagi pasal E-Collagen. Sebab banyak pertanyaan . Jum bace :

Pastu orang akan tnye harge berape, jgn mahal2 tau.

Haha, tak syg2. Harge tak mahal pun. Set ni hangat pulak tu tahun ni. Jimat dan murah. Then pek ekonomi senang dibawa kemana-mana.  Nak tau harga ?? Just tengok bawah ni :


PROMOSI TAHUN 2014 :

Harga Untuk Set E-COLLAGEN. TERMASUK POSTAGE.

WM : RM25
EM : RM28


Ni harge aku open promosi sampai aku rasa aku tak nak wat promosi dah.. Harga asal rate2 org jual RM40, ada yang jual jauh lebih mahal.. depends la kan.. Produk adalah sama, takde istilah mahal tapi quality lg bagus.. takde  yer, semua adalah sama. Jgn sampai terbeli yg tak ory sudah la ye.

Nah, aku tunjuk kulit aku. 
Panda bawah mate tu starndard la kan. Haha.. Serius, tak edit.

Ok, now aku nak tekan kan lagi care pemakaian krim collagen ni :

CARA PEMAKAIAN:

Krim Siang (Kuning) Vit. E - dipakai siang hari dengan cara menyapu rata secara nipis di serata wajah. After pakai krim siang korunk boleh apply compact powder. Nipis2 je. Jgn tebal2. Kalau korunk pakai krim ni sahaje kat muke, nanti korunk akan rase mcm berpeluh2. (tak paham maksud aku , cube try mesti korunk akn phm ape aku ckp)

Krim Malam (Putih) - untuk dipakai waktu malam selepas membersihkan kulit dengan cara menyapu rata secara nipis ke serata kulit wajah. Colek sedikit shj, jgn bnyk2.

PERBEZAAN KRIM YG ORIGINAL DAN FAKE :

Krim siang ori teksturnya lembut...halus...licin dan juga mudah disapukan ke wajah.

Krim malam ori teksturnya halus...tidak likat/pekat dan senang di pakai...kurang melekit. (Krim ni memg agak melekit, tp kalau ory die tak melekit pekat sgt)

Kalau krim yg x ori...teksturnya adalah sebaliknya...

KESAN KALAU PAKAI YG TAK ORIGINAL :

Kalau pakai x ori... Kulit akan start mcm burn sket gitu. Dalam seminggu, jerawat akan naik dan sentiasa akan naik... Jangan kata nak dapat kulit cantik... Malah xde langsung.. Wajib ingat yer.. Kesan pon mmg xhado...

KESAN KALAU PAKAI YG ORIGINAL ( ni pengalaman aku ) 

Tapi kalau pakai yang ori. Mula2 pakai mmg tiada langsung kesan burn gitu. Cuma kulit sedikit menegang.. Tapi mengelupas halus sangat (bergantung pada kulit), ada yang langsung tak mengelupas... Tapi parut cepat saje memudar, pastu jerawat yg ada sebelum pakai krim tu, cepat saje mengecut  dan x de tinggalkan parut... ( Ni memg ory testimony dr aku )

Klau dah lame pakai, kulit korunk akn licin, pori2 tertutup, kelihatan cerah, halus dan tona kulit akan sekata. Ni memg aku admit.. Aku suke gile ngan produk ni. Even murah tapi kualiti tiptop. Kalau tak tiptop buat ape aku promote.


Pssst : Memang susah nak bezakan yg ori dgn x, bila pakai baru tau.. So apa2 pun terpulang pada korunk semua..

SET YANG HANGAT PADA TAHUN INI.
JIMAT DAN MURAH.
PEK EKONOMI SENANG DIBAWA KEMANA MANA.

Entry lepas about E-COLLAGEN :


Tanx Reading,
HannahSytieh







2 comments:

  1. Owh bnd ni mmg takde bhn kimia la ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saye da try care2 nak kesan produk ni ade bhn kimia ke tidak . tapi tak menunjukkan dalam ni ade bahan kimia pun. ce try gosok krim ni degn emas tulen. die menunjukkn kesan ke tidak...

      Delete

© Hannah Sytieh | Design By MH