Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Thursday, January 2, 2014

Promosi TAHUN 2014 ! Harga Terkini Collagen Plus Vitamin - E


Hi, Assalammualaikum




Tips putihkan kulit keseluruhannya,  bermaksud putihkan kulit dari dalam bukan dari luaran sahaja , tips ini dah tentaulah disusuli dengan tertib kecantikan lain , ada banyak faktor .. kenapa kulit kalau dulu putih melepak kini semakin gelap ..

First.. sudah tentu sebab utama , faktor umur semakin meningkat dan daya serapan vitaman di dalah tubuh badan semakin tidak berkesan.

Aku try mcm2 produk. Macam aura white, blacmores, vco, cocoa collagen. Semate-mate nak dpatkan kulit yang cantik. Tapi kadg2 agak mlas nak mkn n terlupe makan semua2 vitamin2 tu. 

Naseb baik ade e-collagen, bile nak g kerje je mesti aku sapukan kat muke sebagai foundation. Hasil die tak sngke kedababom.. Bukan setakat aku jadikan foundation. Tapi lame2 muke aku jadi licin n cerah. Bile da basuh muke pun, muke nampak elok je. Memang best. Then, budak2 ofis pun tanye aku pakai produk ape2.. Dorang pun nak try, Start dr situ la aku jd seller. Huhu.. 

Anything kalau korang nak tau pape, just tengok detail kat bawah. Kite org jual yang original. Nak beli borg pun boleh, best price.. Just wassap or message.

Kalau korang nak mencari yang paling murah pun takpe... tapi jangan pula bila ada timbul masalah kulit... korunk salahkan krim ni plak...lebih teruk lagi salahkan seller... hehe..mmg sukar nak bezakan yg ori dgn x...Bila pakai baru tau..

So apa2 pun terpulang pada korunk semua..

Ade jugak yang tanye produk ni berkesan ke kat aku, memang berkesan. Gambar2 yg aku attached semua tak edit. Memang tu la kulit aku sekrg. 




Tanx Reading,
HannahSytieh







No comments:

Post a Comment

© Hannah Sytieh | Design By MH