Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Monday, January 13, 2014

Apa readers suka bace ? Jum Kaji ..


Hi Assalammualaikum

Saje nak buat enty, readers suke bace bab ape ? Kat sini aku ade attached sikit org yang selalu google then tetibe masuk ke blog aku. Mihmihmih.



Diam tak diam dah lame aku buat blog ni. Tapi pade awalnye just saje2 pun nak buat. Ala2 nak buat diari gitu. Kejap menaip kejap tak. Dulu2 suke la cerita bab diri sendiri. Bukan main ko senah. Cerita pasal luahan hati la. Ape la. Cinte hati, hati dilukai. Haha~ berbulu je aku bace balik kan. Memang dasar tak matang.

Pastu, tetibe ade plk yg membace. Aku ingat tak hado langsung yg membace. Boleh tahan beng*** aku ni. Dah kate update kat blog, mestila ade org bace walaupun tak ramai mane pung. Huh~

Malu la der ade org bace bab2 gitu. Geli, jiwang minah ni rupenye.. Huhhhh. Buat segan je. Pastu ade plk yg komen, ape kate ko buat entry yg bermanfaat sikit. Yang boleh share ke orang ramai. Bukan untuk diri ko sorang je. Ok, foine. Sentap mak senah kat situ.

So, dari situ bermula lah kesah blog ni. Maken lame maken suke plk aku berblog. Lagi2 dengan sokongan MEK ONIE. Eh! Makin lame makin rapat ngn minah sorg ni. Baru aku tahu yg kawan ngn die ni best, time kat poly dulu aku tak tau pun. Mihmihmihmihmih. TQ MEK ONIE.

Jum la back to the point . Ape orang suke baca :

1)    RESEPI

Ni memang golongan2 perempuan la ni yang selalu google. Tapi lelaki yg suke memasak tu ade jugak kot dok google pasal resepi. Of course la ramai yg suke baca pasal makanan. Apetah lagi bile tengok gambar dalam blog tu mcm sedap je. Mestila dorang nak tahu pulak resepi makanan tu kan.



2)    GOSSIP

Ade jugak readers yg suke bace bab gossip2 ni. Terutama bab2 artis. Bukan main pos pasal artis ni artis tu. Hamboi. Bab2 politik tak nak gossip ke ? kalau aku pun tak suke bace bab2 politik. Tapi bacela jugak sikit2. Die org kan kebanyakkan nye da tua2 so, tak berape nak menarik la nak amik tau.

3)    KECANTIKAN

Ini memang lumrah la kan. Semua orang suke bende2 kecantikan. Review post pasal barang kecantikan memg sentiasa akan meletup. Awww.. Tak kira lah barang ape. Untuk rambut cantik ke, siku cantik ke, bontot cantik ke, kasut cantik ke. Semua akan meletups.. Dan satu bende lagi bila anda cantik plus dengan penulisan anda yang superb memang anda mempunyai pakej lengkap.



 4)    MERAPU

Ada blogger yang suka merapu ini. Tapi ramai yang suke. Semua bende die nak cerita. Tapi cerita die best kot.. Dah macm novel harian. Penulisan yang bersahaja ditambah dengan lawak. Memang cool and superb.

5)    TUNANG / PERKAHWINAN

Bab-bab kawen ni pun sgt popular. Maybe ramai yang nak tau pasal design baju kawen, jenis hantaran ape yang sesuai. Pelamin yang lawa n bla bla bla.. Sape buat entry ni memg akan hits la traffic blog dia orang. Tak percaye ? Cer korang try update. J




Ok la, buat 5 point je untuk entry kali ni.. Ade lagi point yg akan hits. Contohnye, DIY, TUTORIAL TUDUNG TERKINI and TRAVEL. Tu je la yang mampu aku ulas. Jumpe kat lain entry yaw... :)

 Tanx Reading,
Hannah Sytieh 
Peace !





No comments:

Post a Comment

© Hannah Sytieh | Design By MH