Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Thursday, August 21, 2014

Raya Kedua 2014 .. #familyrayahm ...



Assalammualaikum



Tak tau la kan nak peram sampai bile cerita raya. Gambar punyela berlambak . Tapi satu pun tak hupdate. Raya pertama done update. Sekarang kita cerita raya kedua la k.

Korang kalau nak tau . Rumah aku memang tak pernah ada open house. Kalau nak dtg just datang. Bagi tau nak datang, then aku masak. Aha! Masak ko jemah.. Pandai ke? Huhu.. Asal masak then korang boleh telan sudah. Haha~ Jgn nak bnyak complain eh. Kang aku sebat pakai penyapu (eh, garangnya)..




Raya kedua biasenya pagi2 lagi aku dah berlari pergi beraya. Pukul 10pg tu dah keluar rumah… Nnti pukul 2ptg aku sampai la rumah. Menyambut tetamu2 yg nak datang pulak. Sampai je depan pagar rumah terus bersilat angkat kain, lipat kain, masak, buat air, potong kek.. Untuk jamu tetamu2 yg dtg kjp lg. Huhu. (cube bayangkan bersilat macam mana) .. Perempuan je akan cenggini. Kalau lelaki? Haram… ngankang je keje.. HAHA~ Naseb baik I ni u’olss org yg cool… wakakaka *muntah…




Biasenye raya kedua aku dr pukul 2 ptg sampai kul 9 mlm aku ada rumah. After that aku akn berlari pergi rumah nek sedare. (Berlari ok, bukan naik kereta) *tipu sgt ayat.

Ok,la nak update moment2 raya kedua.. Cikedout…..














Raye dah nak habeskan ? Hurmm.. Semoga kita berjumpa ditahun hadapan. Selamat hari raya..

Toodles, Hannah Sytieh








2 comments:

  1. Jubah kaler itam tu cntik la ana. Beli mane hehehehe

    ReplyDelete
  2. comelnya lampu2 tu gantung kat pokok..hehe. wahh...henbeg itu mencuri perhatian YM..hihi

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH