Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Tuesday, April 23, 2013

KERJA OFIS BERLAMBAK ?


Hi, Alhamdulillah, syukur for still living and able to share stories. Hehe.. dah tengok gambar kat atas tu ? da bace da caption kat gambar tu ? Amboih, bukan men ceq cakap ceq nak kerje betul2 kan ary ni ?

Hurmm. Kelaut je semua tu.. hehe.. kuikuikui.. Bukannye buat kerje akak sorang ni.. Sebuk dok membace blog org dari masuk keje sampai balik kerje.. huh! Kalau blog tu aku bace best . So aku akan carik ‘papan kenyataan’ die.. tau tak ape tu papan kenyataan ? tu label kat sidebar dorg tu.. aku akan carik dari bile dorg  berblog.. If dari 2008 .. aku akan bukak 2008 until 2013.

Aku bace semua perkembangan blog tu.. hoih! Kemain rajen ceq hana sorg ni.. Tapi tak komen pun..

Sbb kat ofis ni tak boleh nak log in Blog.. so macam mane aku nak komen.. Bace je la mampu ye dok..

Hehe.. tu je la kesah nye.. Yang paling penting ialah harini aku pemalas nak gaban.. Post gmbr dalam instagram konon-konon nak bekerje sungguh2, tapi takpun.. Kelaut kesungai ke lombong semua ade . heh J

Kerje sape2 bg still berjalan lancer, and siap tiba waktunye.. tapi selepas itu.. Inilah aktiviti aku.. Walkin blog org lain..

Boleh la tambah ilmu ni sikit.. Boleh la buke mate buke hati buke jiwa segala buke ni.. Yang baik tu kite boleh la ambil untuk kehidupan seharian, yang keruh or agak keruh tu kite jadikan pengajaran ... ok ;)

Psst : harap2 org kat ofis tu tak tau aku ade blog ni.. tapi ade la jugak 2 3 org yg tersasar masuk lam blog ni.. kantoi eh kantoi.. 

Tanx for reading,
XOXO, HannahSytieh

2 comments:

  1. ble ada org ofce tau blog kte, kne cover ckit nk update pape..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanx comment dear :) yups, betul... nanti salah cakap keor salah tulis ke.. habesla kite :)

      Delete

© Hannah Sytieh | Design By MH