Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Sunday, January 20, 2013

REVIEW 3 : Baju Kurung Moden yang Awesome

Assalamualaikum..

Aku tengah busy nak g tengok wayang ni. Haha.. Tapi aku nak update blog jugak. Maka dengan Itu aku menaip dengan sepantas kilat buat entry express.. I just wanna show u baju kurung modern yg cantik nieh..





Aku dapat pic baju ni pun dari member. Tak tau o9 mane ntah yg jual baju cam ginie. Tapi time raye 2012 ramai jugak yg da pakai baju kurung modern ala2 macam ni kan.. Aku pun da ade satu koleksi yg polkadot tu.. Tapi yg jadi masalhnye sekarang . Aku tak jumpe lagi baju ala-ala warne kuning tu.. Tapi nak warne pastel.. Baru nice and sweet je bile aku pakai. Miahahaha.. perasan.. Tapi aku betul2  nak carik yg mcm warne kuning tu coz nak pakai time kak sepupu aku bertunang. Ceh! Orang lain yg bertunang aku yg sebuk nak buat baju. Haha! Nak wat mcm mane.. Macam aku pulak yg nak bertunang kan. Ehem! semuanya sangat cantik kan! Tapi yang penting bersederhana dalam semua perkara. itu yang paling penting =)

p/s : ok bye.. nak g tengok wayang..Release tension jap. hehe.. Papepun, tanx for singgah kawan2x..

XOXO, Hannah Sytieh

No comments:

Post a Comment

© Hannah Sytieh | Design By MH