Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Monday, March 31, 2014

Bile lelaki nak buat hantaran sendiri !


Hi, Assalammualaikum




Dah lame tak cerita pasal diri sendiri dalam blog sendiri kan. Hari ni nak start cerita dah la… Start 01/04/2014 nak update pasal diri sendiri je. HAHA! Baru la nanti anak2 aku cucu aku leh bace ape yg aku suke buat time mude remaje kan. CEH! Dah 24 tahun kot mude remaje ape kebende nye hang . Dah boleh masuk kategori mak2 budak tau.. ekekeke..

Hurm. Sebenarnye nak cerita pasal semalam. Keluar dengan MR. K. Bukan Mr.arrogant bukan DATOK K. Tapi mr. K . Pergi carik brg untuk gubahan. Aku ni dahla sibuk nak carik barang aku. Pastu die sibuk jugak nak carik brg die. Ok  foine la kan. Die P carik brg die aku p carik barang aku.

Tapi tak sampai seminit aku carik brg , die dah kat depan mate aku suruh tengok pilihan die lawa ke tak… Kejap2 die pilih warne hijau kejap2 warne purple.. Dahla pilih colour je nak setengah jam. Pastu die mix and match dengan ribbon lagi dengan bunge lagi… Haha! Memang berjam la woi..

Dah pilih warne hijau tetibe pilih warne purple pulk dah… Memang nak kene mix and match balik la kan.. Haha! Boleh berkampung aku dalam tu… Macam ni la kalau lelaki nak buat gubahan hantaran sendiri … Cerewet dr perempuan.. Fuhhh… Dahla cerewet pasal warne pasal riben pasal bunge. Pastu cerewet pasal harge pulak. HAHA! Baru tau ke brg sekarang semua mahal . hehe.. Pandai2 la nak save bajet k cik abe.. 

Barang aku ? TAK DAPAT.. haha.. Dapat beli brg untuk VIP doorgift je sesikit.. Boleh la dr takde.. Nanti aku lak  g nak buat die mcm tu… cerewet pokpekpokpekpokpek.. Ok, tu je…




Thanks Reading, Hannah Sytieh J





No comments:

Post a Comment

© Hannah Sytieh | Design By MH