Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Thursday, November 8, 2012

Colours Of My Life 4 - Muke Pelik :)

Assalammualaikum.

Hai, entry kali ni penuh ngan gambar. Macam biase .. Sebab aku malas nak membebel. Harinie balik kerje kat rumah buatlah kek. Sementara tggu kek siap. Ade beberape budak ngan jadi gile sikit lagi mereng. Last2 aku pun termasuk jadi mereng sekali . Pelik2 je dorang ni. Nak tgok ? tak nak tengok takpe. Close je. Kalau nak tengok, NAH aku bagi . ;)

Aku tengah tido sementare tggu kek siap, tetibe aku terjage sebab ade budak-budak nakal ni kacau aku.
Jangan pelik bile aku pakai tudung kat umah, sebab lepas makan kek ni aku nak kuar amik baju kurung yg dah siap . Ting* Aku nak umumkan muke-muke orang yang suke kacau aku. Pemenang pertama jatuh kepade : 

Jatuh kepade ECAH . Budak mulut paling bising !

Muke pelik kedua jatuh kepade ADEQ . Budak ni nakal tak ingat dunia.. Ggrrr

Muke pelik ketige jatuh kepade UMAR ! die ni abang besar pun perangai gilo. haha

Kau tengok ni.. kau tengok.. Macam BE*** kan ? 

Tempat yang tiade tandingan menjadi gile adelah AKU sendiri. Gile camera gile camera.

Cukup ngan muke gile masing2x. Cake aku dah siap. Simple for tonite tapi rase die sgt la MENGAUM. Soft gile rase cake ni . Love !

Let's eat. Muke toye plus gemuk chubby chubby sikit. 

Bye, Thanks for reading :)










No comments:

Post a Comment

© Hannah Sytieh | Design By MH