Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Saturday, May 18, 2013

Burger Abang Burn Terbaik . I lovenit .


Hai, dah lame kepam entry ABANG BURN ni.. Sebenarnye dah lame pergi sini.. Time masuk gaji bulan 5 lagi… haha.. bawak adeq-adeq g makan burger Abang Burn.. Dapat gaji la katekan.. So, belanje la… Mula-mula tengok Burger Bakar Abang Burn ni macam biasa je perasaannya. Tapi sejak dua menjak hari tu perasaan lain mcm ..

Membuak-buak rase die makan.. Lagi-lagi ade meatball.. meleleh je rase tengok pic burger abang burn n meetball dekat review blogger-blogger yg lain… Gambar yg dorg publish menggiurkan tahu.. Lagi2 dalam review si Fatin Liyana n Cik Epal.. tak tahan…..

Aku pergi dekat cawangan Ampang . So. Mari tengok gambar-gambar yg ade :


Kalau nak tahu Meatball Abang Burn ni adalah resipi ciptaan Abang Burn yang diperbuat daripada 100% daging untuk menghasilkan meatball yang segar dan lazat. Limpahan Mushroom Brown Sauce menjadikan Meatball Abang Burn lebih menyelerakan. And ianya dihidangkan dengan Burn Wedges Abang Burn.

Bagi aku Meatball tu memang perfect, fully cooked and homemade sos dia memang sedap seperti yang digembar-gemburkan. Sedap ok sedap... Tengah meleleh sekarang.


Yang ni aku punye. BEEF SUPREMO CHEESY EXTRA CHICKEN. Gile tak gile ? gile kan ? mane tak gemok.. haha.. Abang Burn suka steak, jadi burger pakai sos steak & sos putih memang sedap bila makan dengan daging yang dibuat sendiri!

Part Burger Bakar pula, besar, patty dia tebal, ada cheese, ada onion ring dalam 3 ketul mcm tu and ade cendawan goreng. Nampak tak cendawan goreng lam gambar tu? haha.. lain dari yang lain kan.

Ni adeq aku punye, Kama nye… Beef Supremo Turkey. Sedap jugak. Boleh tahan okieh. SUKE !
Ni adeq aku lgi sorang, Dinie… Beef Supremo Salami. Lebih kurang mcam kat atas nye. Best jugak !
Wah, yang ni Lamb Original Cheese… additional Sosej ok.. tambah harge sikit.. yang ni aku paling suke… Marvelous.. Lepas ni aku order ni je.. Sebab aku peminat kambing.. Haha~

Ni resit yg aku bayar. Ni satu resit ade lagi satu resit. Sebab malam tu pergi ramai2.. Harini ceq belanje adeq2 hokieh. Lain kali korunk belanje aku lak.

Ni la pelakon-pelakon di malam itu. Semua aku syg okieh. Ade 6 org kesemuanye.. Marvelousss.. Abang Burn terbaik.. 

Plus plus plus Burger Bakar Abang Burn adalah Burger Bakar yg paling lazat dan terpantas . Hanya 5-15 minit sahaja untuk setiap order. Bontot tak panas duduk lagi, burger dah sampai. And Burger Bakar Abang Burn confirm panas tak ingat!


Kat mana nak cari Abang Burn ni ?

Ni tempat-tempat die :

1.      Ampang 
2.      Kajang - Bangi 
3.      Nilai 
4.      Johor Bahru 
5.      Kota Damansara 
6.      Sunway 
7.      Seremban 
8.      Seksyen 7 Shah Alam 
9.      Seksyen 13 Shah Alam 
10.  Alor Setar 
11.   Klang 
12.  Melaka 
13.  Cheras Perdana  

Aku dah lame boikot MC'D . Even aku boikot pun aku still leh makan burger yg lagi sedap dr MC'D okieh.

Tanx Reading, Xoxo,
Hannah Sytieh









4 comments:

  1. emm yum yum burger bakar ! heeee :)
    Datang follow sini .

    http://storylifeofqiela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sodap nye lahh. meleleh den.

    http://inialolo.blogspot.com/

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH