Home Idea Kahwin Product Review Food Review Contact Me

Friday, May 31, 2013

Ibu Ayam Dikejar Musang

Hi, Korunk pernah dengar lagu Ibu Ayam Dikejar Musang tak ? haha~ nak tergelak je rase.. Sebab aku tak pernah dengar pun.. Then td kawan aku nyanyi kan untuk aku sbb aku lukis gambar burung.. Tapi tetibe die nyanyi lagu Ibu Ayam plk. Nak dengar tak aku nyanyi ? tak boleh.. Suare pompuan tu aurat. Buahahaha.. Padahal aku nyanyi sumbang.. Hehe :D

Ni lirik lagu tu :
Ibu ayam dikejar musang.
Anak ayam cari ibunya.
Ibu ayam berlari.
Terus lari dan ditangkap musang.
Anak ayam mencari
Terus cari ibunya yang hilang
OH kasihan, OH kasihan
Aduh kasihan.


Nak tengok lukisan aku tak ? Haha… Tapi jgn gelak tau.. Plsss… jgn gelak… Jangan tau… jeng jeng jeng :

Tarrrraaaa.... Ok... Comel tak ? Heee.. Satu ofis gelak kan aku tau.. Aku tau la aku tak tau lukis.. miahahha... Aku lukis macam budak tak lepas tadika kan. Hehe.. Aku nak lukis burung merak tapi jadi burung Penghak. Pastu Zaki mule la lukis kan untuk aku.

 Tengok die.. semangat kan lukiskan untuk aku. Hehe.. Ni la name die kawan baik.. ehehe :)

Ha, da siap... Cantikkan die lukis kan... Memang langit and bumi beza die ngn lukisan aku.. Hehe.. Siap ade lirik bagai. ade dialog bagai, ade anak ayam tgh menanges, ade ibu ayam tgh berlari, ade musang serupe kucing tgh mengejar. Cantik... Big thanks Zaki.. Suke :)


 Ha... aku suke aku suke... Sekarang aku da pandai nyanyi lagu Ibu ayam dah.. "Ibu ayam dikejar musang....blablablabla "

Tanx Reading, XOXO,
HannahSytieh


4 comments:

  1. ayam ke bot 2? hehe

    ReplyDelete
  2. Hello my family member! I wish to say that this post is awesome,
    great written and include approximately all important infos.

    I would like to look more posts like this .
    My webpage > jamon serrano

    ReplyDelete

© Hannah Sytieh | Design By MH